Frida och hennes FLICKVÄN(!?)

Tjena,
har varit ute i Kungsan med Frida och hennes flickvän Nadia i en timme..
Jag hade ingen aning om att Frida va gay! Det kom som en jättechock för mig. Jag messade henne och frågade om vi skulle träffas och göra nåt, och hon svarade
"Ja kom till kungsan, ja o nadia e här! <3". Jag antog att Nadia var en kompis, men när jag kom dit vi hade bestämt att vi skulle träffas låg de på en parkbänk o grovhånglade.
Inte för att jag är homofob eller nåt, faktiskt så såg det riktigt sexigt ut, men hon kunde väl ha förvarnat mej!?
Iallfall så är Nadia supergullig, jag gillar henne mycket mer än Frida, som mest verkar lite psyko. Igår i mörkret såg hon normal ut, men nu hade hon typ på sig värsta emo-outfiten med såna där Doktor Martins eller vafasen de heter..
Iallfall så ska jag och Nadia träffas igen, utan Frida, eftersom att hon åker till Egypten i två veckor i övermorron!

Jag ska ta och messa lite med Nadia
Uppdaterar er!

Pusspuss
/Linda<3

Kommentarer
Postat av: Em

Du är ju fan dummare än tåget.

2009-05-10 @ 19:20:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-10 @ 19:23:50
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0