Han runka, han drunkna

Tjena,
Niclas ringde för ett tag sen och ville ha phonesex IGEN! Jag måste verkligen vara bra på det, hihi.
Hursomhelst så sa jag såklart ja, och han började, ungefär som vanligt, och jag också, med det här "Jag smeker mig själv nedåt.."-snacket, men efter ett tag började han RUNKA i telefonen! Jag höll på att spy, jag tål verkligen INTE killar som onanerar! ÄCKLIGT!
Jag ska ringa Nadia istället. Jag känner mig så äcklad av Niclas just nu att jag verkligen inte förstår vad det är jag ser i honom.. Nej, just nu känns Nadia mycket mer inbjudande ;)

Jag uppdaterar er!
Pusspuss
/Linda<3

Kommentarer
Postat av: Vill du verkligen veta?

Jag e bättre än dig på telefon sex. ò_ó

2009-05-19 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0