Inte bakis

Tjena,
jag älskar BAKIS! Tabletterna, alltså. Jag tog två inatt när jag vaknade med värsta baksmällan, och nu känner jag ingenting!
Det är så praktiskt, nu kan jag ju göra något istället för att ligga i sängen hela dan!
Så jag ska ringa tjejen jag träffade igår, Frida, och kolla om hno vill gå ut och fika eller nåt.
Mamma och pappa kommer tillbaka först imorgon, så jag tror att jag ska kolla om Niclas vill komma och sova över.. Juste fan! Niclas! Jag måste ringa honom med en gång..
Hör av mig om hur det blev med Frida!

/Linda <3
                         


Kommentarer
Postat av: jessica '

gud vad smart, vart får man tag på dom? :)

2009-05-10 @ 19:41:38
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0