Jag och Nadia skolkar

Tjena.
GISSA vad som hände idag!??
När jag, Jessica, Alice och Pontus (som tur är har Pontus inte hunnit få nys om Alice hångel/något mer..?) satt utanför skolan på en bänk på matrasten och solade (jag, Jessica och Alice knöt våra linnen under bh:n så att vi kunde sola bättre) så kom helt plötsligt Nadia fram till oss!
Hon går ju inte i min skola, jag vet faktiskt inte var hon går, så jag blev lite paff över att hon var där.
Hursomhelst så frågade hon om jag ville hänga med och göra nåt, hon pallade inte gå till skolan.
Såklart svarade jag ja - vem går i skolan om något intressantare dyker upp!? -, och sprang och hämtade min jacka, rättade till frisyren (min sista hårsprej gick åt, påminn mej om att köpa en ny!), sköt upp Dior-solbrillorna på näsan och rusade ut till henne..
Vi hoppade på tunnelbanan vid slussen (vi gick dit, jag med mitt linne fortfarande knytet under bh:n, det såg helt gorgeus ut!)..

Jag uppdaterar er strax!
/Linda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0