Niclas <3

Tja,
Niclas kom över för typ 2 timmar sen, och sen dess har det gått vilt till, hehe, men nu smög jag mig in hit till datorn med ursäkten att jag skulle dricka ett glas vatten. Med andra ord har jag inte så lång tid på mej att skriva det här, Niclas skulle nog inte bli sådär överlycklig om han visste att jag bloggade om honom istället för att vara med honom...
Hursomhelst så är han skitgullig, precis som vanligt, men av någon anledning kan jag inte riktigt fokusera på honom, mina tankar glider hela tiden iväg mot Nadia.. Men det är väl säkert inte så konstigt, jag har ju precis träffat henne.. Hon verkar säkert bara intressant för tillfället..

Hursomhelst, nu ska jag gå tillbaka och låta Niclas work his magic, men först ska jag ge er något att längta efter, bara så att ni vet hur avis ni bör vara ;)

Jag uppdaterar er
Pusspuss
/Linda<3
                               


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh, magrutor...

2009-05-10 @ 22:19:14
Postat av: vill du verkligen veta?

VIlken liten chorre.

2009-05-19 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0