Telefonsex med Niclas

Tjena,
lessen att jag inte har skrivit nåt på hela dagen igår, jag har varit helt upptagen med att försöka skriva förkortningar för de rätta svaren på engelskaprovet vi kommer ha imorron, hahaha. Så nu är hela mina armar fullklottrade med förkrotningar som me and only me förstår, från ord som alla förutom me förstår..
Hursomhelst så är det intressantaste som hänt idag att Niclas ringde mig på matten (jag fick springa ut från klassrummet och ner på toa, inte för att jag jobbade ändå..) och ville ha telefonsex..
Jag älskar telefonsex! Men en grej slog mig, nälmlingen att varför ska vi ha killar? Varför ser alla det som bättre sex med killar än med tjejer? Jag tror jag börjar luta åt Nadias teori.. Jag skulle precis lika gärna kunna ha phonesex med en tjej!
Vad tycker ni?

Jag uppdaterar er
Pusspuss
/Linda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0